zondag 1 december 2013

Eerste Advent

En ja, de Adventstijd is weer begonnen. Vier weken om ons op het kerstfeest voor te bereiden!
In de afgelopen maanden ontstond bij mij het idee om op weg naar kerst een kerststal te maken. Met dank aan een haakvriendin vond ik een leuk patroon voor de kerststal-figuurtjes en dus kon ik los met haken.
Mag ik jullie vandaag voorstellen aan het eerste figuurtje... tromgeroffel...
Maria!

Onze kinderen hadden helaas een compleet andere associatie met deze lieve dame: een matroos. Ja werkelijk! Nou ja, kan me er ook wel iets bij voorstellen... ;-)
Maria gaat hier dus voorlopig als 'matroos Maria' het leven door. Wie weet wat voor 'ruige' figuren we de komende weken nog meer voorbij zien komen op weg naar de kerststal... Kijk je mee?

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten