maandag 30 december 2013

Supergoed voornemen voor het nieuwe jaar!


Er komt een nieuwe hype aan: samen een deken gaan haken! En ja, ook ik ga meedoen.
Vanaf vrijdag 3 januari a.s. zal er wekelijks een stukje van het patroon worden gepubliceerd.
Een superleuk initiatief. Het leek mij al een tijdje een mooie uitdaging om een deken te gaan haken,
maar ja dat is natuurlijk wel een groot project. Zal dat wel gaan lukken?
Ik hoop dat het nu gaat lukken: zoveel vrouwen die al hebben aangegeven mee te zullen doen. Met
zoveel inspiratie en ondersteuning gaat het vast lukken!

Ook geïnteresseerd? Kijk dan even hier:
http://terraysleven.blogspot.nl/search/label/Crochet%20Along%20a%20stripey%20blanket

Mijn moeder gaat ook meedoen en morgen gaan we wolletjes uit zoeken. Ik heb er zin in!
Zo wordt het ongetwijfeld een creatief 2014!

Allemaal een goede jaarwisseling gewenst en een fijn, gezond, gezellig en creatief 2014!!
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten