donderdag 16 januari 2014

Kadootje

Prioriteiten stellen, dat is soms best wel lastig. Herkenbaar?
In ieder geval... mijn deken moest even wachten de afgelopen week. Het haken van een kadootje voor een lieve vriendin moest even voorrang hebben.
Onlangs heb ik het boek 'Haken en kleur' gekocht en daarin stond een prachtig kleurrijk schortje. Hoewel ik direct het gevoel kreeg 'Yes, dit is mooi!', vond ik het voor mezelf weer wat minder geschikt. Maar... ineens bedacht ik me dat het heel leuk zou zijn als kadootje voor mijn vriendin (die trouwens gek is op rood). Een perfecte reden om er alsnog aan te beginnen. Zo gedacht, zo gedaan; en dit is het resultaat:



Leuk toch?
Zij was er ook erg blij mee!

En nu weer gauw verder met mijn deken...

Tot haaks!

1 opmerking:

  1. Zo'n schortje vind ik nou heel leuk. Doe ook wel eens wat in de keuken, dus........

    BeantwoordenVerwijderen